Back to all posts Onze NIEUWE SINGLE is NU uit en overal te streamen! Een echte plaat hebben we nog niet… maar misschien volgend jaar ? Voor nu, zet "Let the Wind Show Us Where" aan op je favoriete platform en laat ons weten wat je ervan vindt. https://open.spotify.com/track/6rAlC9uPBhKq5N5ri4PisQ... Veel dank aan Opnamestudio - De Werkplaats en aan Yannick Bovens voor de mastering. #nieuwesingle #stonergrunge #streamingnow #utrecht #stonerrock #grunge #nieuwerelease #letthewindshowuswhere #22AD Leave a comment