Heya StonerGrunge liefhebbers!
We zijn bezig met nieuwe shows, en de eerste is bevestigd: vrijdag 5 september in Amsterdam! 🔥🔥🔥

Samen met Selma Peelen en Cinetol organiseren we de Avond van de Melancholie. Een avond waarin melancholie de rode draad vormt, maar in twee verschillende gedaantes: Selma opent met haar donkere, kwetsbare folk, terwijl wij die emotie vertalen naar een hypnotiserende samensmelting van stonerrock en grunge. Samen bouwen we een gelaagde avond vol spanning en sfeer. 🌘🎸
Verder zijn we in gesprek over een vette show in november in Utrecht én werken we aan iets anders groots... maar daar kunnen we nog niets over loslaten. 👀 Stay tuned!
Ondertussen duiken we binnenkort de studio in om onze eerste EP op te nemen. Uiteraard houden we je op de hoogte!
Het duurt nog even voordat je ons live kan zien in september, maar tot die tijd kun je alvast genieten van onze nieuwste (ruwe) demotrack 🎧🔥👉 ‘Redefine’. Laat ons weten wat je ervan vindt!
Spread the word and cu out there!
Groetjes Dirk